01 Eylül 2008

Kağıttan Kediler...

Balık ya da kuş olmaya özenir insanoğlu,
yılan, kanatları çıksın ister,
yolunu şaşırmış bir aslandır köpek,
mühendis, şair olmayı diler,
sinek kırlangıca dönüşmenin yolunu arar,
sineğe öykünür şair,
ama kedi yanlızca kedi olmak ister,
ve her kedi kedidir
bıyıktan kuyruğa
sezgiden canlı sıçana dek...
Sarı gözlerinde
gecenin bozuk parasını atmak
için tek bir yarık. Pablo Neruda

Böyle başlıyor "Kağıttan Kediler". Selçuk Demirel in kedileri ve bir çok şairin kediler hakkındaki şiirlerinden oluşuyor. Tubi nin bana doğum günü hediyesi. Benim kadar çok kedileri seven birine alınabilecek güzel hediyelerden bir tanesi sanırım:O) Bir solukta okudum, kediler mükemmel. İlham verdi bana, bende kendi kedilerimi yaptım kitabın son sayfasını da okuduktan sonra.



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails