08 Eylül 2008

Bir pazar günü...


Bu pazar biraz hava alalım dedik arabayıda almadan kendimizi yollara attık. Önce bir vapur sefası yapıp geçtik Kadıköy'e. Ah ne iyi ettik bir bilseniz. Araba yok, trafik yok, park yeri aramak yok. Şöyle bir Moda havası alalım bir de dedik gidene kadar fena acıkmıştık attık kendimizi Kırıntıya. En iyi Kırıntı Moda daki Kırıntı bunu bir kere daha anladık. Çok yemişiz:O) Çay bahçelerinden birinde oturduk kahvemizi içtik. Sonrada yürüyerek Bahariye ye ordanda Kadıköy'e indik. İnerken Baylan'ı gördüm ve girdik hemen. Çok duydum çok okudum ama bir türlü gidememiştim kısmet bu güzel pazar gününeymiş. Ne yemeli diğe garsona sormaya gerek yok zaten duvarda yazıyo "Müşterilerimizin seçimi Kup Griye" diye. Gerçekten muhteşemdi karamel bombası acayip lezzetli birşeydi. Özel yapım Karamel ve dondurma hepsini yedim şiddetle tavsiye ederiz. Ve eve dönüş vakti geldi. Günü beşiktaş vapurunda serin boğaz esintisi ve güzel bir gün batımıyla bitirdik.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails