12 Nisan 2010

Döküm Demir Tava...

İşte uzun zamandır almak istediğim "döküm demir" tencere ve tavalarım. Aslında amacım sadece döküm bir tava edinmekti. Ama Hecha nın yeni sitesindeki bu kampanyayı görünce küçük bir tencere ve küçük birde tavam daha olmuş oldu. Döküm demir in; en sağlıklı pişirme şekli olduğunu ve yüksek ısı yı eşit olarak tavanın her yerine dağıttığı için etlerde mühürleme yaparak içinin sulu ve lezzetli olmasını sağladığını öğrendim. Yani benim sevdiğim gibi :O)
Henüz Square Pan denemedim ama Mini Cook ve Pan Paella mı kullandım. Mini Cook ta kuru fasulye ve pazılı bulgur pilavı yaptım gerçekten süper oldu.Tarifte süperdi denemenizi tavsiye ederim. Pan Paella da da pazılı mücver gibi bişi denedim. Biraz atmasyon oldu ama lezzet süperdi. Dökümün tava ve tencereleri kullanırken bazı hassas durumlar var. Mesela çok iyi kurulamanız gerek nemli kalmamalı paslanma yapma durumu oluyormuş. Bunlar ürünleri almadan önce çok kafamı kurcalıyordu ama bu sorularımın cevabınıda hecha nın Facebook grubundan aldım. Sonrada gönül rahatlığıyla siparişimi verdim. Denemelerimi sizinle paylaşıcam mutlaka :O)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails