13 Ekim 2009

Kapalıçarşı

Bu hafta sonu çok gezdim çook yoruldum ama sızlanmıyorum çok keyifliydi çünkü. Cumartesi günü annemle kapalı çarşıda dolaştık. Renk cümbüşünden ve parıltıdan başımız döndü. Biryanda rengarenk kumaşlar kandiller bir yanda altın ve pırlanta parıltıları bunları çevreleyen tarihi doku.
Çemberlitaş'tan girip ilk caddeyi baştan sona yürüdükten sonra yemek yemek için Havuzlu restauranta gittik. Yerini sorduk biraz karışık yeri ama iyi bir tarifle rahatça bulduk. Beğendisi meşhurmuş bizde beğendi üstü döner yedik çok lezzetliydi. Atmosfer süperdi tam çarşıya uygun bir restaurant. Yemek yemek için kesin burayı tercih etmelisiniz.
Karnımızı da doyurduktan sonra attık kendimizi çarşının sokaklarına. Halıcılar sokağı bayağı popüler olmuş. Bir çok cafe ve şık dükkanlar açılmış. Ben en son gezdiğimde köşedeki çay ocağı birde cafe vardı sayıları şimdi bayağı artmış. En son olarak ta antikacıların ve gümüşcülerin olduğu bedestende bir tur atıp kahve ve tatlı eşliğinde bira dinlendikten sonra gezimizi sonlandırdık. Yaklaşık 3 saat süren bir geziydi çok eğlenceli ve renkli bir gezi oldu bana eşlik ettiğin için teşekkür ederim anneciğim.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails