27 Ocak 2009

Ev Yapımı Light Box...

Light Boxımı en sonunda yaptım oley... Nasıl mı yaptım? Şöyle efendim: Beyaz ve ışık geçiren bir kutuya (Resim:2) ihtiyacımız var öncelikle. Bunu isterseniz kâğıttan isterseniz kumaştan yapabilirsiniz. Ben şanslıyım şirkette beyaz pleksi bir kutu buldum sadece arkasını kapamam yeterli oldu. Birde spotlara ihtiyacımız var. Ben onları da kendim yaptım çünkü elimde iki adet masa lambası duyu vardı. Masa lambalarım kırılmıştı ama elektrik aksamı çalıştığı için atmaya kıyamamıştım işe yaradılar en sonunda. Onların ışıklarını toparlamak için mukavva ve alüminyum folyo yeterli oldu. Mukavvaları huni haline getirip (Resim:1) içlerini de alüminyumla kaplayıp kutunun yanlarına yapıştırdım(Resim:2) ve ilk deneme fotoğrafım(Resim:3).Fena sayılmaz dimi? (Ayakkabı benim tasarımım bu arada):O) Tabi biraz daha deneme birazda photoshopla daha iyi sonuçlar alırım.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails