22 Aralık 2008

Mavra Design.Cafe.workshop

Doğan Apartmanının tam karşısın küçük sıcak bir cafe "Mavra". Sanki bir arkadaşınızın salonunda oturmuş kahve içip muhabbet ediyormuşsunuz gibi. O koyu muhabbetin kahkahaların arasında kapı açılıyo bir bakıyosunuz Bahar Korçan girmiş içeri.Sonra devam ediyosunuz muhabbette kapı dan bu sefer Özgür Mansur giriveriyor. En son Okan Bayülgen di giren sanırım :O)Kahvenin kekin yanında birde çok sevimli oyuncaklar, yastıklar ve objeler satılıyor. Hepsi birbirinden güzel ve el yapımı tasarımlar.Bu oyuncaklardan birinin yaratıcısı Ömer Ozan. Ozan'a ait oyuncakları zaten çok yakından takip ediyorum bu adresten http://omerozan.blogspot.com/ diğer oyuncaklarınıda görebilirsiniz. Eminim sizde benim gibi yogobüdülere ve hayaletbudulara bayılacaksınız ama benim favorim hala Aşure. :o)
http://omerozan.blogspot.com/
http://www.atolyeafra.blogspot.com/

2 yorum:

gulendam&koray dedi ki...

Merhaba,
Sıkı takipçin oldum bu aralar.
Bari yorum da yazayım dedim :)
DOğan apartmanı tam olarak nerede?
Ayrıca ömer ozanın da bebekleri çok hoşmuş. Bence sen de el işlerine hız kesmeden devam etmelisin.
Görüşürüz, Gülendam

Hande Made For You dedi ki...

Teşekkür ederim :O)
Doğan apartmanı Kuledibinde.Şöyle gidebilirsin tünelde isceç konsolosluğunnun yanından aşağı iniceksin(Şah Kulu Bostan sok.)Alman lisesini geçiceksin sonra sağa dönüceksin sokağın sonundan (Serdar-ı Ekrem cd.) sokağın solunda göreceksin sarı bina. Mavrada hemen karşısında orayada uğrar bi kahve içer oyuncakları görürsün.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails