20 Ekim 2008

Müze kartım...

Bayram tatili iş güc derken nerdeyse bir aydır uzağım blogtan. Bu arada neler mi yaptım?
Tatil dönüşü ilk iş müze karta başvurdum internetten kendim ve eşim için. 20ytl+2ytl kargo masrafı veriyosunuz, 4 gün sonra kartınız adresinizde. Kartla beraber 300’ü aşkın müze ve ören yerinin bilgilerini içeren bir kitapçıta yolluyorlar. Çok heycanlandım en kısa zamanda kullanmalıyız...

"T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı, sahip olduğumuz kültürel zenginlikleri vurgulamak ve dünyaca ünlü müze ve ören yerlerimize ziyaretleri artırmak amacıyla Müzekart projesini başlattı. Müzekart, T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı’na bağlı dünyaca ünlü eserlerin sergilendiği 300’ü aşkın müze ve ören yerini, sadece 20 YTL karşılığında bir yıl boyunca sınırsız gezebilme olanağı sunuyor."

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails